![]() TACTICS TUTORIAL Sveiks, ar ši celveža palidzibu Tu iemacisies, ka var izveidot savas taktikas. Pirmkart, lai Tu varetu izveidot savas taktikas, Tev bus nepieciešama JAVA (www.java.com) Tad dodies uz sadalu tactics (šaja celvedi tiks izmantota CSM angliska versija) Šaja lapa paradisies dažadas opcijas:
Kad esi ievadijis visu nepieciešamo informaciju spied uz Create tactic. Ja tu esi pareizi uzstadijis JAVA, tad paradisies šads logs (Es esmu izvelejies de_aztec karti). Šeit saksies istais celvedis. Pirmkart apluko, ko satur ši lapa:
Tagad pariesim pie pašas taktikas veidošanas. Pirmkart Tev ir jaizvelas speletajs, lai redzetu kadas darbibas vinš var veikt. Parauga esmu izvelejies Gohan Kad esi izvelejies speletaju klikškini ar labo peles pogu uz kartes. Paradisies logs ar dažadam izvelem. Apskatisim sikak katru no šim izvelem: Create Waypoint Kad nospiedisi Create Waypoint, paradisies aplis (kuram bus tada krasa, ka Tevis izveletajam speletajam) Iekš apla bus nummurs 1. Ja izveidosi velvienu waypointu, tam bus nummurs 2, u.t.t. Tu vari izveidot ne vairak, ka 9 "Punktus" katram speletajam. Ko dod waypoints? Ar weypointu palidzibu Tu vari virzit savu speletaju pec Tevis izveleta maršuta, speletajam neapstajoties(Šeit, Gohan) nesinhronizejot (izskaidrots zemak) Ar parejiem speletajiem. Apskatisim zemak doto paraugu. Šeit ir video, kur redzams, ka tas izskatitos darbiba. (Seko speletajam Gohan). Ka redzi mans speletajs izgaja cauri visiem waypointiem neapstajoties. Vinš apstajas pie 3. Punkta, bet tas ir tapec, ka nebija 4. punkta. Tatad speletajs apstajas pie pedeja izveidota Punkta. Ja tu noklikškinasi ar labo peles pogu uz Waypointa, paradisies logs ar dažadam izvelem.
Tas ari viss par Waypointu, tagat apskatisim nakamo. Create Syncpoint Nospiežot Create Syncpoint, paradisies kvadrats ar redzamibas zonu (kur Tavs speletajs teme). Ja tas ir Tavs pirmais Punkts, tad kvadrata redzesi nummuru "1", tapat ka waypointiem. Ko dod Syncpoints? Un kas ir "redzamibas zona"? Syncpoints ir sinhronizešanas punkts, lai Tavi speletaji varetu kusteties vienlaicigi. Speletajs sasniedzot syncpointu apstasies uz noteiktu laiku un tiklidz ka visi Tavi speletaji bus sasnieguši konkreto syncpointu, tie uzsaks nakamo darbibu. Nospiežot labo peles taustinu uz Syncpointa redzam izvelni, lidzigu Waypointam, bet ir viena atškiriba - Sync Timer. Šeit Tu vari izveleties cik ilgi Tavs speletajs bus Syncpointa. Tu vari izveleties kadu no šiem variantiem:
Aplukosim piemeru ar dažadiem Syncpointiem un Waypoointiem. Ievero, ka speletaji 4. Syncpointa uzturesies ilgak neka 3., jo izveletie taimera laiki nav vienadi. 2. Syncpointam nav taimera, tadel Tavs CL pats izlems cik ilgi speletaji atradisies šaja Syncpointa. 5. Syncpoints ir pedejais Punkts manam speletajam, tapec nev nepieciešamiba pec taimera, jo speletajs apstasies pats. Aplukosim, kas mums ir sanacis: Pedejais, bet ne mazak svarigais: Syncpointi ir interesanti, kad tu savieno tos ar parejo speletaju Syncpointiem . Pastastišu, kas notiek augtak redzamaja bilde (zemak ir video, kas Tev palidzes). Pirmkart, 4 speletajiem (šeit: Gohan, Broly, Bejitto un Gotenks) ir vienadi Syncpointi ( Neliku tos vienu uz otra, lai Tu varetu redzet katru Punktu ) un citam speletajam (šeit: Gojita) tas pats Syncpoints ir talak. Lai Tavi cetri speletaji varetu sakt kustibu uz nakamo Syncpointu tiem ir jagaida kamer piektais speletajs nonaks sava Syncpointa un tad tur bus vel 4 sekundes, kuras ir uzstaditas uz taimera. Kas notiek talak, ja pa vidu ir Waypointi? Talak. Kad speletaji bus pavadijuši Syncpointa taimera noteikto laiku, cetri speletaji dosies uz 2. Syncpointu (uz to ar 2 sekunžu taimeru), Bet Gojita nedaris to pašu. Pirms vinš pievienosies parejiem vinš ies uz savu nakamo punktu Punktu (otro) kurš šeit ir Waypoints, punkts, kuram speletajs iet cauri neapstajoties. Tiklidz vinš bus sasniedzis šo Punktu, vinš dosies uz trešo, kas ari ir Waypoints, un tad tikai vinš pievienosies parejiem sava ceturtaja Punkta, kas ir Syncpoints. Kapec parejie speletaji gaidija vinu neskatoties uz to, ka taimers bija 2 sekundes? Ka es mineju iepriekš, Syncpointi darbojas kopigi visai komandai. Kamer Gojita nesasniedza savu otro Syncpointu (ceturto Punktu, bet tikai savu otro Syncpointu, jo parejie divi bija Waypointi), parejie speletaji (kas jau atradas sava otraja Syncpointa) gaidis, neskatoties uz 2 sekunžu taimeru. Taimers saks darboties tikai tad, kad visi bus sasnieguši konkreto Syncpointu. Un tikai tad, kad visi bus sasnieguši savu otro Syncpointu un taimers bus iztecejis(šaja gadijuma 2 sekundes), vini dosies uz trešo Syncpointu. (Nummurs 3, priekš cetriem speletajiem un nummurs 5, priekš Gojita). Ievero, ka šim punktam es neesmu uzlicis taimera laiku, jo tas ir pedejais Punkts mana taktika, lidz ar to speletaji kustibu neturpinas. Es zinu, ka tas izklausas sarežiti, tapec aplukosim video: Esam iepazinušies ar Syncpointiem, laiks kerties klat Waitpointiem. Create Waitpoint Izveloties Create Waitpoint, paradisies trijstura ikona ar spico galu (virsotni) uz leju un "redzamibas zonu". Ka jau visiem punktiem, ja šis ir tavs pirmais punkts, tad uz ta bus nummurs 1, un ta talak... Ko dod Waitpoints? Waitpoints Tavai komandai ir loti nozimigs punkts. Tas ir gaidišanas punkts, kura Tavs speletajs atradisies visu speli, bet ja vinu nošaus, tad pareja komanda dosies uz saviem nakamajiem Punktiem. Varbut tas nav isti saprotams, tapec paskaidrošu sikak. Aplukosim šo ekranšavinu: Ievero : Tu nevari redzet visu speletaju Syncpointus, tapec, ka tie atrodas viens uz otra, bet neuztraucies, vini visi ir te. Ka redzi, kad Gojita nomira parejie speletaji devas uz savu 2. Punktu. Create Camppoint Nospiežot Create Camppoint, paradisies trijsturis ar spico galu (virsotni) uz augšu un "redzamibas zonu". Ka jau visiem punktiem, ja šis ir tavs pirmais punkts, tad uz ta bus nummurs 1, u.t.t. Ko dod Camppoints Pirmkart, Tu nevari izveidot nevienu Punktu pec Camppointa, citiem vardiem sakot Camppoints ir vienmer pedejais punkts tava taktika. Camppoints ir punkts, kur speletajs uzturas visu laiku(kempo). Ja Tu uzliec šo Punktu kadam speletajam, tas bus vina pedejais neatkarigi no citu speletaju punktiem. Luk: Šaja ekranšavina Tu vari redzet 4 speletajus kopa (Gohan, Broly, Bejitto un Gotenks), un vienu speletaju izoletu (Gojita). Ta ka vinš atrodas Camppointa vinš ne pie kadiem apstakliem nekustesies. Šoreiz parejie speletaji dosies uz 1. Syncpointu (ar 2 sekunžu taimeru), tad uz 2. Syncpointu (ar 7 sekunžu taimeru), tad izies cauri 3. Punktam (Waypointam) lidz beidzot sasniegs 4. Punktu, kas ari ir Syncpoints. Pa to laiku Gojita nebus izkustejies no sava Camppointa. Neaizmirsti, ka šis Punkts var but tiri interesants, bet lidz ko Tu busi vinu uzstadjijis, Tu nevaresi izveidot citus Punktuspec vina. Aplukosim video: Secinajumi un pateiciba tiem, kas piedalijas projekta Manuprat esmu pabeidzis šo celvedi. Ceru, ka vinš palidzes Tev izveidot labas taktikas. Neaizmirsti testet savas taktikas, jo Tu neizveidosi perfektu taktiku jau no pirmas reizes. Tatad veido dažadus Punktus par kuriem esmu stastijis šeit, megini tos savienot dažadas kombinacijas un redzesi rezultatu. PCW ir domati, lai testetu savas taktikas, tapat ari Tu to vari darit Ladderos un Draudzibas ligas. Veiksmi! Thanks to R3LiC |