TACTICS TUTORIAL


Choose your language

Sveiks, ar ši celveža palidzibu Tu iemacisies, ka var izveidot savas taktikas.

Pirmkart, lai Tu varetu izveidot savas taktikas, Tev bus nepieciešama JAVA (www.java.com)

Tad dodies uz sadalu tactics (šaja celvedi tiks izmantota CSM angliska versija)

New Tactic

Šaja lapa paradisies dažadas opcijas:

Name
Taktikas nosaukums.
Map
Karte, kurai šo taktiku velies taisit.
Type
- Standard : Normals raunds ar ierociem.
- Eco : Taktika, kuru Tava komanda izmantos eko raunda laika.
- Pistol : Pistolu raunda (Pirmais raunds par CT/T) taktika.
Team
- Terrorist : Izveidot taktiku Teroristiem.
- Counter-terrorist : Izveidot taktiku Counter-terroristiem.

Kad esi ievadijis visu nepieciešamo informaciju spied uz Create tactic.

Ja tu esi pareizi uzstadijis JAVA, tad paradisies šads logs (Es esmu izvelejies de_aztec karti).

de_aztec

Šeit saksies istais celvedis.

Pirmkart apluko, ko satur ši lapa:

A
Paradit "A" sastavu (Lai to izveidotu dodies uz Lineup sadala Tactics ).
B
Paradit "B" sastavu (Lai to izveidotu dodies uz Lineup sadala Tactics ).
Speletaji
Speletaji, kuri atrodas konkretaja sastava.
Overview
Kad busi izveidojis taktiku ar šo iespeju varesi aplukot visus speletaju punktus karte.
Save
Saglabat taktiku.

Tagad pariesim pie pašas taktikas veidošanas.

Pirmkart Tev ir jaizvelas speletajs, lai redzetu kadas darbibas vinš var veikt. Parauga esmu izvelejies Gohan

Kad esi izvelejies speletaju klikškini ar labo peles pogu uz kartes. Paradisies logs ar dažadam izvelem.

Create points

Apskatisim sikak katru no šim izvelem:

Create Waypoint

Kad nospiedisi Create Waypoint, paradisies aplis (kuram bus tada krasa, ka Tevis izveletajam speletajam) Iekš apla bus nummurs 1. Ja izveidosi velvienu waypointu, tam bus nummurs 2, u.t.t. Tu vari izveidot ne vairak, ka 9 "Punktus" katram speletajam.

Ko dod waypoints?

Ar weypointu palidzibu Tu vari virzit savu speletaju pec Tevis izveleta maršuta, speletajam neapstajoties(Šeit, Gohan) nesinhronizejot (izskaidrots zemak) Ar parejiem speletajiem. Apskatisim zemak doto paraugu.

Waypoint

Šeit ir video, kur redzams, ka tas izskatitos darbiba. (Seko speletajam Gohan).

Ka redzi mans speletajs izgaja cauri visiem waypointiem neapstajoties. Vinš apstajas pie 3. Punkta, bet tas ir tapec, ka nebija 4. punkta. Tatad speletajs apstajas pie pedeja izveidota Punkta.

Ja tu noklikškinasi ar labo peles pogu uz Waypointa, paradisies logs ar dažadam izvelem.

Menu

Insert Waypoint
Iespeja iespraust jaunu Waypointu aiz tevis izveleta punkta. Piemeram, ja Tu esi izveidojis 3 waypointus, bet velies ielikt vel vienu starp 2. un 3., tad Tu to vari izdarit ar šo funkciju. Kad busi nospiedis Insert WayPoint, redzesi, ka bus izveidojies jauns 3. Waypoints, bet vecais 3. tagat bus 4.
Convert to Syncpoint
Ar šo iespeju Tu vari parveidot savu Waypointu par Syncpointu (Lai uzzinatu, ko dod Syncpoints - lasi zemak.
Convert to Waitpoint
Ar šo iespeju Tu vari parveidot savu Waypointu par Waitpointu (Lai uzzinatu, ko dod Waitpoints - lasi zemak.)
Convert to Camppoint
Ar šo iespeju Tu vari parveidot savu Waypointu par Camppointu (Lai uzzinatu, ko dod Camppoints - lasi zemak.)
Clone
Ar šo iespeju Tu vari izveidot identiskus punktus parejiem speletajiem. Ideali, ja Tu velies uzbrukt ar visu komandu un, lai vini visi butu vienada pozicija.
Remove
Nonemt Waypointu.

Tas ari viss par Waypointu, tagat apskatisim nakamo.

Create Syncpoint

Nospiežot Create Syncpoint, paradisies kvadrats ar redzamibas zonu (kur Tavs speletajs teme). Ja tas ir Tavs pirmais Punkts, tad kvadrata redzesi nummuru "1", tapat ka waypointiem.

Ko dod Syncpoints? Un kas ir "redzamibas zona"?

Syncpoints ir sinhronizešanas punkts, lai Tavi speletaji varetu kusteties vienlaicigi. Speletajs sasniedzot syncpointu apstasies uz noteiktu laiku un tiklidz ka visi Tavi speletaji bus sasnieguši konkreto syncpointu, tie uzsaks nakamo darbibu.
"Redzamibas zona" parada uz kurieni tavs speletajs teme. Tu to vari mainit uzklikškinot ar kreiso peles pogu uz Syncpointa un kustinot kursoru. Kad esi izvelejies sava speletaja skata virzienu, tad vienkarši nokrikškini ar peli.

Nospiežot labo peles taustinu uz Syncpointa redzam izvelni, lidzigu Waypointam, bet ir viena atškiriba - Sync Timer. Šeit Tu vari izveleties cik ilgi Tavs speletajs bus Syncpointa. Tu vari izveleties kadu no šiem variantiem:

Let CL decide
Laiku, ko speletaji atradisies Syncpointa izvelesies Tavs CL(no 2-5 sekundem)
2, 3, 4, 5, 7, 9 seconds
Izvelies cik ilgu laiku Tavs speletajs atradisies Syncpointa.

Aplukosim piemeru ar dažadiem Syncpointiem un Waypoointiem.

Syncpoints

Ievero, ka speletaji 4. Syncpointa uzturesies ilgak neka 3., jo izveletie taimera laiki nav vienadi. 2. Syncpointam nav taimera, tadel Tavs CL pats izlems cik ilgi speletaji atradisies šaja Syncpointa. 5. Syncpoints ir pedejais Punkts manam speletajam, tapec nev nepieciešamiba pec taimera, jo speletajs apstasies pats. Aplukosim, kas mums ir sanacis:

Pedejais, bet ne mazak svarigais: Syncpointi ir interesanti, kad tu savieno tos ar parejo speletaju Syncpointiem .
Iedomasimies, ka cetriem speletajiem ir vienadi Syncpointi, bet piektajam ir savadaks, cita kartes vieta. Neskatoties uz taimera laiku Taviem 4 speletajiem, tie gaidis, kamer piektais nonaks sava Syncpointa. Kad piektais speletajs bus nonacis sava Syncpointa, tad saksies taimera atskaite. Ka to var aplukot šeit:

Syncpoints2

Pastastišu, kas notiek augtak redzamaja bilde (zemak ir video, kas Tev palidzes). Pirmkart, 4 speletajiem (šeit: Gohan, Broly, Bejitto un Gotenks) ir vienadi Syncpointi ( Neliku tos vienu uz otra, lai Tu varetu redzet katru Punktu ) un citam speletajam (šeit: Gojita) tas pats Syncpoints ir talak. Lai Tavi cetri speletaji varetu sakt kustibu uz nakamo Syncpointu tiem ir jagaida kamer piektais speletajs nonaks sava Syncpointa un tad tur bus vel 4 sekundes, kuras ir uzstaditas uz taimera.

Kas notiek talak, ja pa vidu ir Waypointi?

Talak. Kad speletaji bus pavadijuši Syncpointa taimera noteikto laiku, cetri speletaji dosies uz 2. Syncpointu (uz to ar 2 sekunžu taimeru), Bet Gojita nedaris to pašu. Pirms vinš pievienosies parejiem vinš ies uz savu nakamo punktu Punktu (otro) kurš šeit ir Waypoints, punkts, kuram speletajs iet cauri neapstajoties. Tiklidz vinš bus sasniedzis šo Punktu, vinš dosies uz trešo, kas ari ir Waypoints, un tad tikai vinš pievienosies parejiem sava ceturtaja Punkta, kas ir Syncpoints.

Kapec parejie speletaji gaidija vinu neskatoties uz to, ka taimers bija 2 sekundes?

Ka es mineju iepriekš, Syncpointi darbojas kopigi visai komandai. Kamer Gojita nesasniedza savu otro Syncpointu (ceturto Punktu, bet tikai savu otro Syncpointu, jo parejie divi bija Waypointi), parejie speletaji (kas jau atradas sava otraja Syncpointa) gaidis, neskatoties uz 2 sekunžu taimeru. Taimers saks darboties tikai tad, kad visi bus sasnieguši konkreto Syncpointu. Un tikai tad, kad visi bus sasnieguši savu otro Syncpointu un taimers bus iztecejis(šaja gadijuma 2 sekundes), vini dosies uz trešo Syncpointu. (Nummurs 3, priekš cetriem speletajiem un nummurs 5, priekš Gojita). Ievero, ka šim punktam es neesmu uzlicis taimera laiku, jo tas ir pedejais Punkts mana taktika, lidz ar to speletaji kustibu neturpinas. Es zinu, ka tas izklausas sarežiti, tapec aplukosim video:

Esam iepazinušies ar Syncpointiem, laiks kerties klat Waitpointiem.

Create Waitpoint

Izveloties Create Waitpoint, paradisies trijstura ikona ar spico galu (virsotni) uz leju un "redzamibas zonu". Ka jau visiem punktiem, ja šis ir tavs pirmais punkts, tad uz ta bus nummurs 1, un ta talak...
Un ka parejiem punktiem, uzklikškinot uz vina ar labo pogu, paradisies logs ar dažadam izvelem (Paskaidrots pie Waypointa).

Ko dod Waitpoints?

Waitpoints Tavai komandai ir loti nozimigs punkts. Tas ir gaidišanas punkts, kura Tavs speletajs atradisies visu speli, bet ja vinu nošaus, tad pareja komanda dosies uz saviem nakamajiem Punktiem. Varbut tas nav isti saprotams, tapec paskaidrošu sikak. Aplukosim šo ekranšavinu:

Waitpoint

Ievero : Tu nevari redzet visu speletaju Syncpointus, tapec, ka tie atrodas viens uz otra, bet neuztraucies, vini visi ir te.
Tatad, ko mes varam redzet šaja bilde? Cetri speletaji ir kopa (Gohan, Broly, Bejitto un Gotenks) viena Syncpointa, un tikai viens (Gojita) ir Waitpointa. Kas notiek talak? Kad Gojita nomirs, tad parejie cetri speletaji dosies uz vinu 2. Punktu. CS un CSS speletajiem - tas ir itka Gojita ir nošauts un vinš pazino parejiem speletajiem, ka pretinieki ir pie vina. Šis Punkts ir loti nozimigs, Tu vari novietot savus cetrus speletajus strategiski nozimiga punkta vai kada sturi (piemeram, kur T ir jaliek bumba) un vienu speletaju ar Waitpointu nolikt otra Bombspota un ja vinš nomirs vins sauks pec palidzibas. Šeit to var redzet video:

Ka redzi, kad Gojita nomira parejie speletaji devas uz savu 2. Punktu.
Ievero, ka es neesmu uzlicis taimera laiku Syncpointiem, jo mani speletaji kustesies tikai tad, kad speletajs Waitpointa bus nogalinats. Tagat pariesim uz pedejo, ceturto, dalu.

Create Camppoint

Nospiežot Create Camppoint, paradisies trijsturis ar spico galu (virsotni) uz augšu un "redzamibas zonu". Ka jau visiem punktiem, ja šis ir tavs pirmais punkts, tad uz ta bus nummurs 1, u.t.t.
Un tapat ka parejiem punktiem uzklikškinot uz vina ar labo pogu paradisies logs ar dažadam izvelem(Paskaidrots pie Waypointa).

Ko dod Camppoints

Pirmkart, Tu nevari izveidot nevienu Punktu pec Camppointa, citiem vardiem sakot Camppoints ir vienmer pedejais punkts tava taktika. Camppoints ir punkts, kur speletajs uzturas visu laiku(kempo). Ja Tu uzliec šo Punktu kadam speletajam, tas bus vina pedejais neatkarigi no citu speletaju punktiem. Luk:

Camppoint

Šaja ekranšavina Tu vari redzet 4 speletajus kopa (Gohan, Broly, Bejitto un Gotenks), un vienu speletaju izoletu (Gojita). Ta ka vinš atrodas Camppointa vinš ne pie kadiem apstakliem nekustesies. Šoreiz parejie speletaji dosies uz 1. Syncpointu (ar 2 sekunžu taimeru), tad uz 2. Syncpointu (ar 7 sekunžu taimeru), tad izies cauri 3. Punktam (Waypointam) lidz beidzot sasniegs 4. Punktu, kas ari ir Syncpoints. Pa to laiku Gojita nebus izkustejies no sava Camppointa. Neaizmirsti, ka šis Punkts var but tiri interesants, bet lidz ko Tu busi vinu uzstadjijis, Tu nevaresi izveidot citus Punktuspec vina. Aplukosim video:

Secinajumi un pateiciba tiem, kas piedalijas projekta

Manuprat esmu pabeidzis šo celvedi. Ceru, ka vinš palidzes Tev izveidot labas taktikas. Neaizmirsti testet savas taktikas, jo Tu neizveidosi perfektu taktiku jau no pirmas reizes. Tatad veido dažadus Punktus par kuriem esmu stastijis šeit, megini tos savienot dažadas kombinacijas un redzesi rezultatu. PCW ir domati, lai testetu savas taktikas, tapat ari Tu to vari darit Ladderos un Draudzibas ligas. Veiksmi!

Thanks to kazam to let me tried the tactics for this tuto, during our PCW.
Thanks to Numenorien for the English translation.
Thanks to .Maxi. for his spannish translation.
Thanks to EssiXr3i for his german translation.
Thanks to ......... for his swedish translation.
Thanks to Meowi for his dannish translation.
Thanks to clwzim for his portuguese translation.
Thanks to ......... for his polish translation.
Thanks to kanar for his dutch translation.
Thanks to KIT for his russian translation.
Thanks to ......... for his finnish translation.
Thanks to Gaby for his romanian translation.
Thanks to hosjmeister for his norwegian translation.
Thanks to Erksius for his estonian translation.
Thanks to gewen for his greek translation.
Thanks to EdaZ & erid for their letton translation.

Back to top

R3LiC